ESTI IMA A SZENT ŐRANGYALHOZ!

Ó, szent őrangyalom! Segítségeddel ismét eltelt egy nap.
 Szívem mélyéből köszönöm az Atyának, Szűz Máriának
 és személyesen Neked, mindazt a felismerést, 
nyilvánvaló és számomra rejtett irányítást,
 egyáltalán minden kegyet, melyet a nap folyamán kaptam.
 Te kérted, közvetítetted számomra és részesítettél benne.

Ha egy pillanatra visszatekintek az elmúlt napra, 
akkor ismét annyi hiányosságot fedezek fel magamban. 
Letértem a tökéletességhez vezető útról, 
midőn nem követtelek és nem bíztam benned eléggé. 

Ezáltal megbántottalak Téged, leghűbb kísérőm és védelmezőm.
 Őszintén bánom mindezen romlottságokat és állhatatosan kérlek,
 legdrágább barátom, bocsáss meg nekem.

Kérd számomra Isten kegyét, 
szabadjon még jobban érzékelnem vezetésed, 
hogy a jövőben tanácsod felismerhessem.
 Így terjeszd ki fölém karjaid, és őrizve állj mellettem ezen éjjelen. 
Akkor nincs gonosz ellen, ki hozzám közeledni merjen 
és nincs számomra veszély.

 Édesen alszom védelmed alatt az én Istenem 
és Atyám iránti hitben, reménységben és szeretetben, 
kinek orcáját Te látod, és akit ma éjjel légy szíves 
helyettem imában kérni, tisztelni és magasztalni. Amen.

Népszerű bejegyzések