IMA A SZENT ŐRANGYALOMHOZ

Ó, szent őrangyalom, ifjúságomtól leghívebb vezérem s oltalmam! 
Hála neked eddig irántam tanúsított jóságodért. 

Éjjel-nappal őriztél, testemet, 
lelkemet sok veszélytől kimentetted, védelmeztél, óvtál; 
sok bűntől visszatartottál, mikor botláshoz közel voltam, 
támogattál, esésem után bánatra s jobbulásra vezettél. 

Neked köszönhetem Isten után, 
hogy a bűn szennyétől megtisztultam, 
és szent kegyelmekkel gazdagodtam.
 
Ó, szent őrangyalom!
 Hogyan viszonozzam ezeket a jótéteményeidet? 
Erősen fogadom, hogy sugallataidnak engedelmeskedni fogok. 
Meg ne szűnj rám gondot viselni, s minden lelki rossztól védeni. 

Ha megszomorodom, vigasztalj; 
ha üldözést szenvedek, védj; 
ha veszélyben forgok, szabadíts ki;
 ha szükségben leszek, segíts. 

Taníts tudatlanságomban; 
oktass kétségeimben;
 vezess mindennapi foglalatosságaimban, 
hogy mindent az Isten dicsőségére tegyek.
 Amen.

Népszerű bejegyzések